Futari No Yume

DF - ZS

View Gallery

Comments

  1. Howard on May 10th, 2013 4:56 pm

    You just know that some “Agent” type looking asshole would show up in his dark sunglasses being all “I’m a computer” man fuck that shit

  2. omnimon11 on November 30th, 2012 12:37 am

    It’s really sad when the protagonist gets a moment of badassery that only lasts a couple panels, before he’s shunted right back down to his usual status as ‘your typical loser’

  3. Gai on April 29th, 2012 1:55 am

    Lol the matrix reference. Aside that the chick is kinda hot and cute

  4. Yuda Omaru on October 29th, 2010 7:23 am

    this was interesting ^^

  5. Masked Kitsune on October 27th, 2010 10:05 pm

    He’s definitely not The One. :p

  6. damn on October 26th, 2010 11:54 pm

    oh damn it. i tought it was futanari== turned out to be futari blah blah blah. admin, pls post some futa? pls??

  7. +Doublekross+ on October 26th, 2010 8:30 am

    “HEART UNLEASH!” Fan-fucking-tastic. It felt like there was something missing between where she kisses him and then all of a sudden they’re fucking up against a tree, but still the sex was hot, the art was good, the Matrix reference makes up for the cliché beginning.

  8. Anonymous on October 25th, 2010 8:25 pm

    How this guy managed to get the epic Matrix reference in is beyond me, but it’s hysterical.

  9. I fucked a banana peel and cried because thats how I roll on October 25th, 2010 5:26 am

    Cumtastic!

  10. azzz on October 25th, 2010 1:21 am

    i like selangkangan

  11. mark on October 25th, 2010 12:50 am

    sarap

  12. matt on October 24th, 2010 5:25 pm

    first i was like daaamn cliche and the matrix guys came over LOLd so hard

  13. kozablade on October 24th, 2010 5:23 pm

    we need some futanari we haven’t had some in months

  14. BeaverOnXtasy on October 24th, 2010 3:19 pm

    goddamn normals… =_=

  15. biatch on October 24th, 2010 2:54 pm

    shet.. who want to fuck me?!..

  16. me! on October 24th, 2010 12:50 pm

    yeah! chapter 12 :)

  17. dis gai on October 24th, 2010 5:02 am

    so, please make a sequel :D

  18. wtf? on October 24th, 2010 3:57 am

    wtf is the story about

  19. Next fridayI on October 24th, 2010 2:55 am

    Fuuuuck no more normal!!!!

  20. ._. on October 24th, 2010 1:34 am

    rofl the matrix reminds me of the saturday night live where the guy does cocaine and him and a bunch of people are doin the matrix XD this is a good one

  21. noob on October 24th, 2010 1:32 am

    aww sweet story :) i wish they ended up together.

  22. meh on October 24th, 2010 1:07 am

    “I will protect her-*SMASH*”. Lulz have been had.

  23. SexPredator on October 24th, 2010 1:07 am

    bwahahahaha wth is that?! matrix?! bwahahahah~

  24. gwings01 on October 24th, 2010 12:23 am

    sweet! it made me smile, too… :DD

  25. Eezy on October 23rd, 2010 11:29 pm

    I like. It put a smile on my face. :)

  26. ?! on October 23rd, 2010 8:56 pm

    this doujin is old , you just got this?!

  27. Teh Novak on October 23rd, 2010 8:46 pm

    lolz at the matrix part. XD great doujin

  28. Magpie on October 23rd, 2010 6:59 pm

    Sweet ending. ^w ^

  29. ! on October 23rd, 2010 5:01 pm

    cock blocked bro

  30. drifter on October 23rd, 2010 4:28 pm

    XD The Matrix….awesome

  31. Gene_Starwind on October 23rd, 2010 4:05 pm

    This is surprisingly sweet. Also, HEART UNLEASH!

  32. Munkey on October 23rd, 2010 3:27 pm

    Heart unleash ftw :]

  33. kAeL on October 23rd, 2010 2:33 pm

    5th

  34. Dick on October 23rd, 2010 2:12 pm

    Nice donjon.. And fuck you number fags

  35. crow on October 23rd, 2010 2:11 pm

    first time i got third to fuck you all up

  36. Anonymous on October 23rd, 2010 2:07 pm

    Potato

  37. lol on October 23rd, 2010 2:04 pm

    Awesome