Submissive Fruit

DF - ZS

View Gallery

Comments

  1. Anonymous on July 16th, 2012 10:52 pm

    anybody know if this has a sequel

  2. Yuda Omaru on May 11th, 2011 6:50 pm

    good doujin XD

  3. prb on May 7th, 2011 10:53 pm

    Dame rigth T-T

  4. Pilfonio Matutes on May 4th, 2011 9:32 am

    Forced vs Rape. Bosshi is great, but… fucking censured!!!

  5. Eh on May 3rd, 2011 11:58 pm

    It was forced, but it wasn’t rape. Also, it wasn’t like the guys were complete monsters as they still bothered to uphold their end of the bargain despite being capable of just having sex with her without taking the fruit.

  6. narutofan1127 on May 3rd, 2011 8:15 pm

    fukin messed up for the girl and a shitty ass story

  7. rape lover on May 3rd, 2011 7:49 am

    pls create 1 category for rape comic…..so it wont disturb normal category….so anyone who dont like rape comic no need to open and read that category and let anyone who loveeeeeeee rape comic enjoy it in peace…..

  8. rape lover on May 3rd, 2011 7:45 am

    pls upload more rape comic!!! i love rape !

  9. prb on May 2nd, 2011 9:43 pm

    I don’t know guy i think she plan this form the beginning. I think she allow them to have there way just to gave way those fruit i mean look at the end. that a evil smile rigth there and i know my evil becouse i like rape i don’t care but she plot something? something horrible ^-^

  10. Mamir on May 2nd, 2011 3:51 am

    Its no good

  11. someone on May 2nd, 2011 1:38 am

    art: not bad, but censored >.<
    length: bit short
    story: he managed to find the crappiest balance possible between story and sex…. i don’te ven know how
    characters: bad.

    total: 1/5

  12. Flying Flapper on May 1st, 2011 9:59 pm

    Its not that I dispise rape doujins, this one was just not my cup of tea with the whole, “if u buy some fruit ill let you fuck my brains out”, and to top it off, the author tried to add some plot, which was an epic fail.

  13. crackhead on May 1st, 2011 9:03 pm

    I got blue balls in the middle of reading this

  14. wasd on May 1st, 2011 7:49 pm

    One of the worst doujins I’ve ever read…. really disappointed

  15. Srsly on May 1st, 2011 7:13 pm

    ermm rape or just any kind of forced sexual behavior like blackmail or anything and this was horrible that poor girl was nice and no one helped just raped her WTF is wrong with ya <.<

  16. whitepowah on May 1st, 2011 6:53 pm

    @David Cameron

    Rape rulz. I disapprove of weak niggers like you.

  17. David Cameron on May 1st, 2011 6:37 pm

    I disapprove of this shit. Stop posting rape doujins, they suck more dick than paris hilton on crystal meth. Gimme incest, of teacher/student doujins. Or even kemonomimi.

  18. Shadow Crow on May 1st, 2011 3:06 pm

    This is fucked up that girl got raped and she didn’t deserve it at all

  19. Anonymous on May 1st, 2011 1:35 pm

    GOOD 1!

  20. the slythering storm on May 1st, 2011 1:16 pm

    I agree with The best. Give us some incest.

  21. the slythering storm on May 1st, 2011 1:15 pm

    11th

  22. Rheck Diablo on May 1st, 2011 1:03 pm

    I hate rape comics. Show something else.

  23. 9th on May 1st, 2011 12:58 pm

    9th

  24. The best on May 1st, 2011 12:20 pm

    Help we no lOnger need any of this normal stuff give us sOme incest

  25. ._. on May 1st, 2011 12:09 pm

    well this was very strange and the rape didnt really helpp it :L and kinda ruined the mood for me

  26. Scuba on May 1st, 2011 12:07 pm

    im up close to the top, yay

  27. RRE on May 1st, 2011 12:04 pm

    Looks good Bosshi i always a good read.

  28. Anonymous on May 1st, 2011 11:54 am

    cacad

  29. WHoa on May 1st, 2011 11:51 am

    it looks good though

  30. WHoa on May 1st, 2011 11:51 am

    SECOND :O THIS NEVER HAAPPENS FOR ME

  31. TheMASTER! on May 1st, 2011 11:48 am

    First!!!!!!